Ronja täyttää tänään vuoden. Se on siis ollut minulla tänään päivälleen 10 kuukautta, koska se tuli 10.8.10 meille. Pitkään sitä sopivaa tyttöä etsittiinkin, mutta onneksi etsittiin hartaasti. :)

Hassua sinänsä että toisaalta tuntuu että hullua että Ronja on jo vuoden ikäinen, mutta toisaalta taas tuntuu myös siltä että no ainahan Ronja on minulla ollut. :D Ronjahan on aina ollut ihan sitä mieltä että hän kuuluu tasan sinne missä minä olen ja mikä tahansa muu paikka on väärä. Tämä koskee sisätiloissa myös eri huonetta ja ulkotarhassa ei voi olla mikäli minä menen sisälle. Se on tietysti johtanut siihen että Ronja on aina siellä missä minäkin, ja mikä tahansa muu vaihtoehto on väärä. :D Tällaista omistajauskollisuutta en ihan osannut odottaa, kun Ronja meille tuli, vaikka kuuluuhan se rotuun. Myönnän kuitenkin itsekin kasvaneeni erityisen lujasti kiinni Ronjaan, joten tasoissa ollaan. :)