Päätinpä vaan tuossa torstai-iltana suihkussa ollessani että lähden huomenna kotiin. :D Niinpä siis pakkasin autoon tavarat, neidit ja tytön ja ajelin pe-la yönä 920km pohjoiseen. Tuli vaan sellainen olo että nyt on pakko päästä käymään kotona! ♥

Neidit on nauttineet tietysti taas vapaana juoksemisesta oikein sydämensä pohjasta, tosin sääskistä ne eivät niin kovasti nauti... :D

Olen minä itsekin tanssinut pää pilvissä tässä pari päivää, pieni toivonpilkahdus saada "kuu taivaalta". Saa nähdä jos vihdoinkin joku saisi pitkään toivomani ihmeen aikaan. ♥

 

 

Tässä olisi minun "Kuusi Kuuta ja Saturnuksen Renkaat", ihana Teuvo♥, entinen passini (hoitohevoseni) Kaustisen raviopistoajoilta. Sitä pääsin rapsuttelemaan pari päivää sitten Sodankylän yöraveissa ekaa kertaa sen jälkeen kun yli 5 vuotta sitten Kaustiselta lähdin ja Tepi lähti Ruotsiin. Olenhan minä sen startteja juossut katsomassa ympäri Suomea siitä lähtien kun se Ruotsista Suomeen palasi, on soiteltu omistajille ja koitettu ostaa useammin kun kerran tässä parin vuoden aikana... Aikaa on kulunut, silloin 2-vuotias riehakas oripoika on nykyään 8-vuotias kaikenlaista nähnyt ja kokenut ruuna. Ja kyllä minä sen mielelläni jo kotiin ottaisin... <3