Lupasin laittaa tänne kuvia reissusta, ja niitähän sitten oli kameraan jonkunverran kertynytkin... Kaikenkaikkiaan 618 kuvaa! Kuukauden aikana. Aika paljon!

Tässäpä ensimmäinen kuva junamatkalta, kun Lappiin lähdettiin. Ronja asusti superkiltisti siellä kuljetuslaatikossaan.

 

Ronja nauttii vapaudesta pihamaalla. Se sai olla pihalla vapaasti ihan niinkun tykkäsi, ja sehän tykkäsi!

 

Tässä on Nasta-tyttö pöydällä. Taikan ensimmäisestä pentueesta oleva nyt 7 vuotias, ja pikkusiskoni koira siis.

 

Pikkusiskoni kissanpentu Minni.

 

Ja siinä koko sakki sulassa sovussa sohvalla. Mihinkäs me ihmiset...? Lattialle tietty.

 

Minä ja Ronja tietokonehommissa... :DD Ronja ei ole pöydällä, eihän?

 

Taikan toisesta pentueesta Tähti. ♥

Tähti♥

Minä ja Tähti.

 

Minä ja Ronja.

 

Kotiin tultiin siis eilen ja siitä pitikin mainita se että minun musta pörröinen koiranpentuni Iida on kadonnut johonkin! Tilalla on sellainen musta kiiltäväkarvainen kaunotar! Uskomaton muodonmuutos. Olin aivan ihmeissäni! Iida on kuukaudessa kasvanut valtavasti, ja en usko että se tuosta enää kasvaakaan kovin paljon. Se on edelleen Ronjaa huomattavasti pienempi, mutta senhän arveltiinkin pienemmäksi jäävän. Mutta tuo turkki! Se on vaihtanut sen pörröisen pentukarvan kuukaudessa kokonaan pois ja tilalla on pehmeä, paksu ja kiiltävä musta turkki. Uskomatonta! Nyt lähdetään lenkille, sillä Iidaa on täällä myös vähän hemmoteltu ja minusta se on hiukan pyöreämmässä kunnossa kun mitä toivoisin sen olevan... Kaikki herkut olen kieltänyt mutta ilmeisesti täällä on ollut tapana antaa koiralle ruuanjämät omalta lautaselta, vaikka se on tiukasti kielletty... No, kyllä se tästä. :D